Nota prawna

O FIRMIE

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma MGL Piotr Kopijka, z siedzibą przy ul. Zawiłej, 30-390 Kraków, NIP: 6791304856, REGON: 120387227. Z Administratorem można skontaktować się za pośrednictwem maila: info@mgl-rolety.pl, bądź telefonicznie: 515 232 848 bądź kierując korespondencję pod adres ul. Jakuba Bojki nr  7 lok 39, 30-611 Kraków. Dane osobowe są pozyskiwane i przetwarzane w sposób i na zasadach określonych w niniejszej nocie prawnej.

Firma jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, korzystamy też z usług podmiotów przetwarzających, o których mowa w art. 4 pkt. 8 RODO – przetwarzają one dane osobowe w imieniu administratora.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Jako pracodawca, przetwarzamy dane pracowników oraz osób, które współpracują z nami na innej podstawie niż stosunek pracy. Dane kontaktowe pozyskiwane od kontrahentów (np. ich pracowników) służą zawieraniu i sprawnej realizacji umów.

Podmiotom trzecim udostępniamy Twoje dane za Twoją zgodą lub gdy jesteśmy do tego zobowiązani na podstawie przepisów prawa.

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Zapewniamy, aby dane były:
  • przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty,
  • zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
  • adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
  • prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane; podejmujemy działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane;
  • przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów;
  • przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem.

CO CI PRZYSŁUGUJE?

  1. Masz prawo do:
  • informacji udzielanych przy pozyskiwaniu danych osobowych;
  • informacji udzielanych na wniosek – o tym, czy dane są przetwarzane, oraz innych kwestiach określonych w art. 15 RODO, w tym prawa do kopii danych;
  • sprostowania danych;
  • bycia zapomnianym;
  • ograniczenia przetwarzania;
  • przenoszenia danych;
  • sprzeciwu;
  • niepodlegania decyzji opierającej się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu);
  • wycofanie zgody, jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody.

RETENCJA DANYCH

  1. Dane osobowe przechowujemy w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane. Po upływie takiego okresu dane anonimizujemy (pozbawiamy cech umożliwiających zidentyfikowanie danej osoby) albo usuwamy. Usuwanie danych osobowych jest całkowite i trwałe. W procedurze retencji zapewniamy ograniczenie okresu przechowywania danych osobowych do ścisłego minimum.

Okres przetwarzania danych określamy w pierwszej kolejności na podstawie przepisów prawa (np. czas przechowywania dokumentacji pracowniczej, dokumentów rachunkowych), a także usprawiedliwionego interesu administratora (np. działalność marketingowa). Polityka retencji obejmuje zarówno dane przetwarzane w postaci papierowej, jak i elektronicznej.

ROZLICZALNOŚĆ

  1. Regularnie sprawdzamy i aktualizujemy naszą dokumentację, by móc wykazać spełnienie wymagań prawa zgodnie ze sformułowaną w RODO zasadą rozliczalności, ale też w trosce o interesy osób, których dane dotyczą staramy się inkorporować do niej najlepsze praktyki rynkowe.

Szeroki wybór osłon i profili

Serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny

Ekspresowy czas realizacji

Atrakcyjne warunki
handlowe